Ohikiitäviä ajatuksia.

Thu, Feb 16 2012 09:05pm EET 1
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Niin sekin joo. Tosin oon sitä mieltä että miehiltä pitäs kieltää se, että ne köpöttää ilman paitaa julkisilla paikoilla. Koska yleensä ne on niitä jäätäviä kaljamahoja ja en usko että munkaan paidattomuutta kovi paljo arvostettais, koska mun paljas, jäätävän kokoinen mahani ei oo kovin kiva näky kauniina kesäpäivänä. : D

Ite sanoin äitille maanantaina et oon kipee. Se oli et 'joo, siltä vaikutatki' eli ei uskonu. Ja sit eilen ko vinesin ko ranskan kuuntelu penki alle ko olin niin aivot seis, niin sit se sitä harmitteli kyllä ja muistutin, että sei ollu uskonu mua maanantaina niin se oli vaan et 'aijaaaa?' niiin perus äitee. DD:

Se on kyl just niin hianoo, kun tyylii niistät aivojas pihalle ja sit joku tulee et 'onko sulla nuha?' no halooo, ei? Ei tää lima oo räkää, vaan mun aivot kato halusin koittaa että voiko oikiasti aivot niistää ulos ja se toimii!

Jee. Joo, terveydelliset syyt on hyvä syy pitää naamaria... tai sit kehität jonku uskonnon jossa on pakko pitää naamaria aina, arkena ja sunnuntaina. : D Ilman naamaria olisin varmaan koko penkkaripäivän kyyristelly jossain piilossa isojen ihmisten takana ja leikkiny näkymätöntä ja juossu karkuun jos olis tullu joku vastaan kamera kourassa... :'p
Thu, Feb 16 2012 09:15pm EET 2
retten
retten
629 Viestit
Äidit♥♥

Samoin nää kaikki "Hei, sul on uudet hiukset" tai toisin muotoiltuna "ootko värjänny/leikannu hiukset". Siis mitä ihmettä xd Ja niinku mitä siihen pitäis vastata. "No ohhoh, kappas, niinpäs onkin uudet hiukset, kiitos kun kerroit". Maailma on täynnä ymmärtämättömiä asioita ja turhia kysymyksiä.

Sekin kun kysyy mitä, vaikka oikeesti kuuli mitä toinen sanoo, ei vaan heti aivot ihan osannu käsitellä sitä ja refleksi iski! ):
Thu, Feb 16 2012 09:37pm EET 3
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Sekin joo. Ja ku äiti melkee aina 'käviks suihkussa?' ...yleensä vastaan siihen tyyliin et 'no en ku klimppasin mun hiuksiin.' : D Ihmiset ja niiden tyhmän turhat kymysykset...

Toisaalta sorrun tohon iteki, viimeks ku oltii menos BFFn kans uimaan ja se sit oli et 'syödään eka' ja kysyin et 'ai onko sulla nälkä?' vaikka luulis sen olevan aika obvious, että jos toine haluu syödä, ni todennäkösesti sil on näläkä... ehkä vaan unohin, ettei se ole kuten minä, läskilapsi joka syö 24/7, oli nälkä tahi ei. : D

Pitäs ehkä vähän aikaa aina miettiä ennen ko on et 'hä'. Koska ite hoen päivässä about miljoona kertaa mitähätä ja kuulemma se on aika helvatun ärsyttävää ja se on! :dd en voi sille mitään, että oon kuulovammanen/omis ajatuksis/hidas... 8c
Thu, Feb 16 2012 09:52pm EET 4
retten
retten
629 Viestit
Khihii, mussa on sama vika :D oon myös kuulemma liian lapsellinen ja valitan liikaa, ihan sama :)) ainii ja murehdin ja mun pitäis välil tehä jotain kivaa! Miehän teen koko ajan D: Mulla taitaa olla eri käsitys kivasta ku mun kavereilla. Dataan mielummin koneella ku istun niien kans jossain ja kuuntelen karseen tylsii juttui ): "Kokeilin sellast uutta muotovaahtoo ja se on niinku tosi hyvä" "Hei minkä merkkist se on mun pitää iih kokeilla sitä".. Ja sit ne maailman turhimmat asiat kuten ripsentaivutin ja huulikiilto tmstms asd xd

Ja sit ku ne puheenaiheet on tollasia, ni se mun mitähähättely on ihan niien oma vika, koska mua ei kiinnosta kuunnella niit ja sit vaivun ihan omii ajatuksiini ^^ Saavat syyttää ihan itteään!
Thu, Feb 16 2012 09:53pm EET 5
retten
retten
629 Viestit
ainii, on minuu sanottu tosikokskii ehkä tuhat kertaa ku en ymmärtäny niien joidenki ihmisten outoi juttui :DD miten en jotenki ihan tunne kuuluvani noien ihmisten joukkoo?
Thu, Feb 16 2012 10:15pm EET 6
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Ripsentaivutin... huulikiilto... muotovaahto... aivoissani käy jäätävä viima. : D niiin paljon jännempiä juttujaki olis. :c I feeel for youu. Jos puhun kavereitten kanssa kösmetiikästä, niin se on tyyliin että minä ihimettelen että mihin jotain aurinkopuuteria tarvitaan/miten jotain käytetään ja sit BFF selittää mulle ja sit joskus tajuan, joskus en ja sit voin kusettaa ihmisiä että oikeestihan oon nainen ja tiedän nää jutut... : D Tai sit vaan murisenärisen kun en ossaa meikata. :'D

Mua o haukuttu tylsimykseks ties kuin monta kertaa mut en maha sil mittään että meen kipsiin jos ympärillä on kännääviä ihmisiä. :c Enkä sillekää maha mittään, että mul on periaatteita ja mun periaatteisiin kuuluu mm. se, etten riko niit periaatteita. : D Eli en juo esimerkiks.

Se on iha kökköö jos kaikki vaa puhuu jostain mikä sua ei kinosta yhtää/josta et tiiä mittään. Ku mun kaverit tykkää koirista ja molemmilla moiset on, niin melkeen jaksanki kuunnella sitä höpötystä, kun en meil oo ikin koiraa ollu, enkä ite tykkää. D: Joten hillun jossain pääni sisällä ja tanssin ripaskaa kääpiöiden kanssa kunnes ne vaihtaa aihetta.

Mun mielestä kaikilla pitäs olla ainaki yksi kaveri, jonka kanssa voisi ylistää yksisarvisia ja höpistä luovasta hulluudesta ja tuskasta ja siitä kui jännää se on että unissa vaikka joku jonka tiiät olis iha eri näkönen ni silti tunnistat sen mut sit et aina oo varma, että kuka ite oot... ja piirretystä ja Muumeista ja siitä kui kivaa olis matkustaa Venetsiaan iha vaa että pääsis naamioita ihasteleen. Ja muuta mukavata. 8)
Fri, Feb 17 2012 03:28pm EET 7
Fogo
Fogo
581 Viestit
Antakaa mulle tissinne. :D Mä en nimittäin periaatteessa ees tartteis rintsikoita, ku ei oo mitään täytettä niihin. Joskus oon ihan tyytyväinen tissittömyyteeni, mutta toisinaan en. Monet vaatteet, varsinkin mekot, on suunniteltu pienempimahaisemmille ja isotissisemmille vartaloille ku mun. Harmitti viime viikolla hirveesti, ku löysin alennuksesta täydellisen mekon, joka oli vielä mun kokoa, mutta se silti kiristi mahasta ja lörpötti rinnasta. Melkeen itkin siellä pukukopissa. :D Voisin toki pienennyttää mahaani, niin sitten näyttäisin vähän sopusuhtaisemmalta?

Kohdusta luopuisin itsekin mieluusti. Jos joskus haluan kakaran, nii adoptoin Afrikasta. Kerroinko mä täällä jo viimeviikkoisesta awkward situationistani? En muista ku oon päivitelly tätä jo vähä jokaselle tuntemalleni ihmiselle. :DDD No siis. Oltiin tyttöjen kanssa pöydän ääressä juttelemassa ja kuulumisia vaihtamassa. Mä yhtäkkiä tokaisin, että mun mielestä on ihan hirveetä ku meidän ikäsillä on jo omia lapsia. No, siinä oli mun entinen koulukaveri, joka on mua melkein vuoden nuorempi. Hän sitten vastasi: "Mä saan kesällä lapsen." Ei ollu vitsi. Se on oikeesti paksuna. En yhtään osannu vastata siihen mitään. En kehannu haukkua sitä, mut en voinu perua sanojanikaa. Möllötin tyhmänä. No, tää tyttö ei koskaan oo ollu se penaalin terävin kynä, enkä siksi ihmettele tätä raskaaksi tuloa. Mutta se, että se oikeesti aikoo pitää lapsen, on liian järkyttävää. En usko, että toi tyttö osaa asettua äidiks. Mustaki jopa tulis parempi äiti ja siitä voi päätellä paljon.

Pitää tässä mainita, että ostin pari vuotta sitten itelleni ripsentaivuttimen. En tiiä miks, koska en oo käyttäny sitä sen ekan kerran jälkee ku onnistuin tökkää sillä silmääni ja luulin sokeutuvani. Tuolla se pirullinen kapine vieläki lojuu ja voisin nimetä sen jopa turhimmaksi tavaraksi jonka omistan. Karkkipaperimatokin on hyödyllisempi ku se.

Mun kaverit vaan nauraa mun lapsellisuuksille. Ja kai ne häpeääkin mua joskus, yks sano sen jo ihan suoraan. Kiva olla kavereiden mielestä nolo. Auttaa niiku ihan hirveesti mun sopeutumisyrityksiä. :| Nii, mitä ihmeen kavereita ne semmoset on.
Fri, Feb 17 2012 03:38pm EET 8
Ronttu <3
Ronttu <3
11 Viestit
ok ?????? :) kiva =)
Fri, Feb 17 2012 03:40pm EET 9
Ronttu <3
Ronttu <3
11 Viestit
eiku ny tajusin =)
Fri, Feb 17 2012 03:56pm EET 10
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Voiski lahjottaa tissit muille. :c Olis pariki ihmistä, jokka olis valmis ottaan nää multa lahjotuksena. Mulla taas jotku paidat ei mahu, koska tissien kohdalta kiristää. Ja melkee kaikki kauluspaidat tai vaa napilliset paidat on mulla sellasia, että pakko pitää aina auki, ellei sit halua että näyttää siltä ku vois millon vaan se nappi lentää johonki enkä ihmettelis jos niin kävis. >:cc niiiin hurmaaavaa.

Voi eikä toi awkward situation...! Iteki aina päivittelen oikeen kovaan ääneen sitä kuin meiän ikäset jo saa lapsia... en ihmettele, jos ei osaa sanoo tuohon mitään. Mulla on kaveri, jonka kaveri tuli raskaaks. Tää toki yritti puhuu tuolle järkeä, mutta ei, se aiko pitää sen kakrunsa. Olisko hieman kauheeta, jos jolleki kaverille oikeasti kävis niin että tulis raskaaks ja sit se päättäis pitää sen kakaransa... eikä uskois järkipuheita. D:

Mua ahistaa ajatuskin, että saisin nyt lapsen! En pysty huolehtiin ees itestäni, saatikka sit kestää muusta. Oon vielä ihan kakara, joten se että saisin kakaran... olis vaan outoa. Toisaalta voi vaan toivoo et näil teiniäideillä edes äidinvaisto auttaa, että osaa huolehtii siitä kersastaan. Mutta silti sun koko elämäs on ihan vaiheessa, sulla ei oo ammattia, hyväs lykys ei oo lapsella isääkään... väkisinki tulee ulkopuoliseks kavereiden keskuudessa, koska ne opiskelee ja pitää hauskaa ja ite hoidat kersaas kotona.

Mietin vaan, että tajuaakohan ne, jotka päättää sen lapsen pitää, että ne on oikeasti vastuussa siitä lapsestaan ainaki 18 vuotta, eikä se kyllä siihen lopu. Ja etenki ku se laps on viel vauva, niin se vastuun määrä on ihan järjetön, et voi olla että 'no en jaksa huolehtii tosta nyt, väsyttää ja vituttaa'... karmasee ajatuski.

Joopa. Pakko sanoo, että mua nauratti toi ilkeä ripsentaivutin... : D Oi niitä hyviä aikoja, kun olin ala-asteella ja sisko piti meikkejään vessassa... sillon en tietenkää tienny että mikä kajaalikynä oli, joten nappasin sen aina siitä hyllyltä ja piirtelin lavuaariin koska oli niin siistiä kun sen pysty noin vaan peseen pois... :'''D ja parhaan pikkusiskon palkinto meneeee... mulle.

Sain ranskan kuuntelusta 64 pistettä. ö__ö Opettaja oli laittanu Wilmassa tuon ja oli että 'upeaa! tällä on hyvä mennä kirjallisiin' tjtn... mun BFF sai 46 pistettä. Minä olin ihan aivokuollu, enkä pystyny keskittyyn ollenkaan, koska aivot räkää täynnä? Olen vakuuttunut siitä, että on noi paperit vaihtunu jotenki mysteerisesti... tai opettaja sekoillu mein tulosten kanssa. D:
Fri, Feb 17 2012 05:49pm EET 11
Fogo
Fogo
581 Viestit
Mä pelkään aina, että housunnappi pamahtaa. Varsinki ahmimissessioiden jälkeen. :D Siksi suosinkin venyviä lökäpöksyjä ja raskauspaitoja.

Jos jonku lapsen haluisin, niin se ois kissavauva. Tai karhunpentuki ois kiva. Mutta en ehkä kykenis elää lääkityksen alaisena 24/7 ja allergia saattais vaan pahentua, jos joskus itelleni kissimirrin ottaisin. Ja se vasta hirveetä ois, jos ehtisin kiintyä kissaan ja sitten se pitäisi antaa pois! Onneks kavereilla on kissoja, nii voin käydä niitä paijaamassa pari tuntia kerrallaan ilman että kuolen. :)

Mä en halua tietää kuunteluiden tuloksia, vaikka oikeestaa se ois ihan sama, koska tiiän, että huonosti ne joka tapauksessa meni. Saksan avoista en varmana saa yhtään pistettä, ku ne mun vastaukset oli niin eri maailmasta. Enkussa taas en osannu lukee vastausvaihtoehtoja tarpeeks hyvin ja siks meni pyllylleen.
Fri, Feb 17 2012 06:12pm EET 12
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Mulla kerran pamahti takinnappi... tai oikeastaan ei pamahtanu, mutta irtos kuitenki ku yritin ahtaa takkii kii joka oli vaikeaa koska paisunut maha on paisunut maha. Olin just sitä ennen syöny hesessä......... : DD

Kissavauva... 8) Haluaisin kans kameleonttivauvan! Mut saattaisin varmaan pelätä sitä. :'D Mutta olis niin dream come true jos sais kämpän joho sais hankkii eläimii ja olis jopa varaa pitää sitä kisua. Ja sit se tulis hyriseen kirjan päälle ku yrittäisin lukee ja läppärin päälle ja ku olis paha mieli, niin se tulis puskeen mun kättä ja tapittaan mua. Kute viimesin kissa teki. ,__,

Sei tosin tullu kerjään huomiota jos tein jotaki. Mut auta armias, jos pistin mun huoneen oven kiinni... sille paralle iski paniikki, joten oli ain pakko pitää ovee auki. Kerran se alko huutaan ja pomppiin ku menin iha vaa vessaan... ja se ryntäs piiloo ku tuli vieraita eikä tullu esiin ennen ku ne häipy. Ja kukaa muu ei saanu ottaa sylii ku mie. En oo varma, arvostaisinko jos seuraava kissa olis samanlainen... : D

Ite haluaisin tietää enkun tulokset... ja toisaalta taas en, koska en voi uskoo, et se olis menny hyvin. Toisaalta toi ranska meni iha jees, vaikka olinki sillo paljo kuolleempi ku sillo ko oli se enkun kuuntelu? Mut jos siin enkussa pisteet jää reilusti alle 80:n niin sit varmaan ressaan kirjallisesta ja vedän ihme paineet siitä(ki) jesss. : D

Ja tnä olis saanu mennä kyseleen äikän opelta, että mitä tekstitaidosta tuli... mut koska en ollu koulus ja koska mul ei todellakaa oo kiire sen kans ni joo... muuten en varmaa kysyis ollenkaa noita alustavia tuloksia, mut kai se täytyy ko BFFn pitää saaha tietää mitä saan. Prelistä ku oltiin tehty sama tehtävä, minä olin saanu pisteen enemmän, tuo luki mein molempien jutut varmaa kymmenen kertaa ja mietti päänsä puhki, että miks se sai pisteen vähemmän ja oli jo menossa toiselta äikän opelta pyytään sen näkemystä asiaan... jos ite olisin saanu pisteen tuota vähemmän olisin kohauttani olkia ja todennu et 'jaa' enkä lukenu jälkeenpäin edes omiani, taisin heittää ne roskiin jo samana päivänä... joskus järkytyn kun tajuan kuinka paljon vedän asioista ressiä... :'D
Sat, Feb 18 2012 12:06pm EET 13
Fogo
Fogo
581 Viestit
Mun kaveri, jonka kanssa kirjotetaa melkei samat aineet, on ihan liian hyvä kuunteluissa. Se saa saksastaki helposti 80 pistettä samaan aikaan ku mä saan hikiset 40. En tajua miten se pystyy siihen! Raivostuttavaa, ku se ei ees oo tyytyväinen niihin sen pisteisiin. x_____x Mulla on varmasti korvissa JA tajunnassa vikaa. Enkussa oon saanu max 72 pointsia kuunteluissa ja neki oli helpoimmasta päästä.

Joo just tajusin vasta, että lukuloma alko nyt virallisesti. Pitäis ehkä alkaa lukea viimeinkin? Miks ihmeessä oon vaan ootellu ja ootellu. Enää ei oikein oo aikaa vaan aatella, että vielä ehtii ens viikollakin. Etenkin matikkaa pitää lukea ja laskea, koska toi uusintakoe on jo aika pian ja matikka on mulle se vaikein aine niistä mitä kirjotan. (Saksaa ei lasketa, koska se ei oo pakollinen, enkä siks jaksa välittää siitä)

Teen itelleni suunnitelman. Joka päivä ees vähän jotain kouluun liittyvää. Pakkopakkopakko. Ja koneesta yritän irrottautua. Pitäiskö ruveta johonki pelilakkoon? Ei mitään peleihin liittyvääkään saa tehdä ennen ku KAIKKI kirjotukset on ohi. Ei edes pasianssia tai mahjongia. Aina ku oon päättäny, että pelaan vaan viis minsaa tai vaan kaks peliä, niin kuitenkin jumitun niiden pariin useemmaks tunniks. Peleistä kieltäytyminen vois olla ensimmäinen askel ja toinen vois olla se, että iltakymmenen jälkeen en saa enää olla netissä, vaikka ois miten hyvä syy tahansa. Ja vaikka päivällä ennen kahtatoista en saa avata koko konetta. Joo, näin mä teen. Jos rikon sääntöjä, niin oon kokonaisen päivän ilman nettiä. >:D
Sat, Feb 18 2012 02:46pm EET 14
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Lalalalaaa ei mun tarvi ikin hankkii lapsii ko mul on jo ties kuin monta ja niissäki hirvee vaiva... okei, ehkä ne on mun mielikuvituksen tuotetta, mutta so wut! Siis... voiko ihanammin päivä enää alkaa ku aamulla about tunnin siin vaa herättyäs jumiit sängyssä peiton alla ja kehität kauniin tarinan ala-aste ikäsestä poijjasta joka kahtoo suu auki ko isot poijjat pellaa lätkää ja se tahtoo olla ko ne ja sit net sannoo sitä jellonanpennuks sen nimen takia. 83 Aika perus aamu. Ja miten ihmeessä saisin joskus taas kirjotettua naispuolisia hahmoja ilman että se tuntuis jotenki kauheen vaivalloiselta/epämiellyttävältä... tuossakaa tarinassa, jonka itelleni aamulla kerroin, ei ollu yhtäkään naista/tyttöä... eiku hetko, oli ehkä yks!!!!11111 niin sivusivusivuhahmo ku olla ja voi...mitähän vattua, kun syrjin naisia huolimatta siit et oon ite yks? :'D

JEEE en osaa kuvailla! Keskityn hahmoihin ja dialogeihin ja sen huomaa muutki ko minä itte, joka ei oo ylläri. :'D Eli ens kerran ku romaania kirjottaan alan, nii pitää olla tarkkana, ettei kuvailu (ttaaaaaaaas) unohu. Trrallalalaaa saa nähä kuin pahasti mut ruoskitaan ku ensinnäki haudon tota mun phantasiaromaania ja spoilailen ja sit jos joskus julkasen sen, niin se onki vaa iha kökkönen ja perustuu vaan hahmoihin ja niitten välisiin dialogeihin, vaikka etenkin fantasiassa kuvailu on aikas tärkeetä ko on ihan toinen maailma ja kaikkea... :'d

Tralalalaa meikä näköjää on menos lukematta hissan preliin! Se on nääs perjantaina, enkä oo lukenu ku yhen kirjan, siitäkää enää mittää muista ko joululomalla sen luin. :'D Tulee sit hävettään niin helevatun paljon, kun prelin pallautukseen menen... nyt pitäs äkkii löytää joku, jota syyttää tästä kaikesta, ettei tarvis itteä haukkua pystyyn ja hävetä silmiä päästä. Näin ne asiat kuuluu tehhä!
Sat, Feb 18 2012 08:49pm EET 15
Fogo
Fogo
581 Viestit
!! Muistin vasta äsken, että mulla on keskiviikkona äikän tentti ja mä palaan joko maanantai-iltana tai tiistaiaamuna kotiin Helsingistä. Ja siihen pitäis jotenkin ehtiä valmistautuaki? Ku haluisin ehkä koittaa korottaa mun äikän numeroo kasista ysiin. Damn. Miks en osaa ajatella mitään asioita etukäteen. Ja voi hitto! Mulla on näköjään lääkäriaikaki tiistaiaamuna! :-------------D Ehkä se ei hirveesti pahastu jos en pääsekään paikalle? Tai sitte mun pitäs ehkä ilmottaa sille, mutta mulla ei oo sen numeroo. Aaaargh ku on taas toivotonta tää mun elämä.

Ja mun kaveri stressaa jostai vaatteista mulle, vaikka ite en oo yhtään aatellu miten laivalle pitäis pukeutua. Ite en taida pystyä miettimään sitä, että näytän hyvältä, vaan sitä, että ylipäätään mahdun mun vaatteisiin. Söin nimittäin tänäänki about 10 laskiaispullaa ja nyt on sellanen oloki. Oon ite pulla. Maha räjähtää. Voisin paastota ylppäreihin asti. :D

Muistin just kans sen, että mulla jäi joululomalla novelli (krhm, kolme itse asiassa) kesken. En ehkä enää osaa jatkaa sitä, mutta en haluais taas jättää keskenkään. D:
Sat, Feb 18 2012 09:16pm EET 16
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Hhaha, muistinmenetys on rakkautta ja erittäin yleistä abinoille abeille. :--|
Meillä ei ees oo äikän tenttiä, muista kyl on. Eikä meillä kyl oo ees tapana ollu, että vois korottaa noita numeroita. Toisaalta olis iha kiva jos vois, korottaisin ainaki sen yhen äikän kasin ja sit olis kaikki ysejä ja sit enkusta olis aika unelma saaha se yks häpeällinen kasi paremmaks... mut toisaalta, en usko, että missään kytätään noita numeroita. Joten olis varmaa järkevää keskittyä vaa kirjotuksiin mutkoooo ei jaksaaa. D:

Munki yks kaveri aina on että 'ota sit jotku hienot vaatteet laivalle 8))' ...what. En tajua, miks pitäis. Enkä ees tiiä mikkä on 'hienot vaatteet'. En halua tietää, mitä käy jos laittaa tyyliin hameen ja topin. Jollasis mua kyl ei saa ulostautuun... Viimekski oli iha vaa farkut ja normipaita niin ihmisperseet tulee tekeen jotain erittäin surkeita iskuyrityksiä :--| toinen niistä näytti vähän Rupert Grintilta ja siks tuijasin sitä, toi kaveri oli et 'älä tuijota tai se tulee tänne!' enkä heti tajunnu lopettaa, hidas ku olen...ja sit aloin nauraa ku tajusin kui pöljä oon (ja joo, opin, että jos tuijotat, niin elä ny hyväne aika naura/hymyile perään koska...) sithän se tuli. Ja petyin syvästi, koska se oli iha tylsä eikä läheltä ees näyttäny Rupertilta 8c ja sit se stalkkas meitä kaverinsa kanssa aika kauan. Joka oli erittäin hurmaavaa.

Ja sit joku, ruottalainen todennäkösesti tuli antaan mulle lappusen jossa oli jtn että 'tulkaa mun huoneeseen, annan teille strippiesityksen, ei sen enempää, en aio mitään vaatia' ja tollasta... ja siin oli sen huoneen numero. Klassista. En ees ottanu sitä siltä vastaan, kävelin vaan jäätävästi pois ku se yritti sitä mulle tyrkyttää. Sit ku se jätti sen lapun ja häipy ja sit toi kaveri luki sen ja sit oltiin ihan WTF ja naurettiin ja otettiin oikeen kuva ku oli niin epic ja sit myöhemmi kirottiin, ku ei oltu tajuttu antaa sitä jollekki jätkille! : DD Olis ollu ihan kiva ollu antaa se tol wnb-Rupertil ja sen kaverille... kiva pikku ylläri kaikille >8)

että joo... hyvää laivamatkaa Fogo 8)

Ja se kun miljoona keskenerästä tarinaa kesken... aij että. Ja ku ei vaan osaa jatkaa/lopettaa sitä... murräyh! Saa nähä, miten mun romaanin kanssa käy, koska marraskuussa viimeks kirjotin ja sen jälkeen oon ollu ihan jäässä sen suhteen. Nyt päätin, että tän vuorokauden aikana saan ton fikin vihdoin valmiiks ja huutomerkki! Että paras alkaa itkeen verta+tuskaa+hikeä<3
Sat, Feb 18 2012 10:10pm EET 17
Fogo
Fogo
581 Viestit
Ahahhahahah, nauran vatsani kipeeks noille sun laivakokemuksille. :-----D En malta odottaa, mitä itellä mahtaa olla edessä. Tosiaan ihan vaan aattelin ite seurata muiden sekoiluja ja olla ite selvinpäin. Toivon, että ois vaan hauskaa eikä ala vituttaa liikaa, koska sitte on pakko ottaa ees pari. :d

Mä muutes ysiluokan leirikoulussa Berliinissä näin meidä hostellissa ihan Draco Malfoyn näkösen pojan! Ei se Tom Feltonilta näyttäny, mutta siltä, millaseks mä kirjoja lukiessa Dracon kuvittelin. Harmittaa vieläki, ku en ikinä puhunu sille mitään, vaikka oltiin samassa hostellissa ja muiden sakupoikien kanssa jutskailtiin jotai käytävillä. En saanu siitä edes kuvaa napattua!

Mä jotenki toivon, että en nyt ennen kirjotuksia ainakaa saa mitään äkillistä inspiraatiota kirjottamisessa, koska sitten mun lukeminen pysyykin ihan nollassa. Mutta toisaalta..... ois taas nii kiva kirjotella jotai aivotonta! Ehkä mä voisin vähä jotai lukemisen välissä... Miten ois: 10 matikanlaskua oikein, niin saan istua tunnin koneella kirjottelee kaikkee pashaa? :D
Sat, Feb 18 2012 10:30pm EET 18
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Laivaseikkailut on... laivaseikkailuja. Kerran yks ihan kännis oleva jätkä tuli halaan meitä, kaikki mun seuralaiset halas sitä takas mutta kun se mua lähesty niin kirjaimellisesti juoksin karkuun. Ja kaikki nauro mulle. What. Totta kai sitä erittäin mielellään halaa randomeita jotka on ihan perseet...? : D
Ite oon aina ollu selvinpäin laivalla ja se on tuskaa, mutta... minkäs teet. Onneks toi kaveri, jonka kans aina meen, on sentäs aina ollu mun kans selvänä... en usko tosin, että nyt jos mentäis se olis, koska 18v niin jee. :dd

Draco Malfoyn näköinen jätkä ohmyllama! ö_ö Oliski ollu kiva randomisti ottaa kuva randomista? :'D Ite näin viime kesänä uimassa pikkupojan, joka kans näytti ihan pikku-Dracolta... enkä ihmettele jos joku luuli mua pedofiiliks, koska kyttäsin sitä koko ajan ja kyllähän siin aika pedofiili-olo oliki. :c Mut olisin vaan kidnapannu sen ja ihastellu sen söpöyttä päivät pitkät! En sen kummempaa olis sille tehny 8)

Vaikea sanoa 10 oikeen menneestä matikanlaskusta... mulle on ollu aina Ihime isolla iillä, jos saan edes yhen oikeen ja siinäkin menee ikä ja terveys. :'d Mutta olishan se jees jos osais ensin tehä työtä, sit huvia. Ja onhan se ihan kiva tunne, kun pääsee palkitteen itteään... 8)

Ja mun mummo kuulemma tekee jo testamenttia. Se on ollu marraskuusta asti syövän takia sairaalassa, millon missäki ja nyt se on taas. Enkä oo kertaakaa käyny kattomassa... mut mulle ei koskaan kerrota, millo noi porukat on menos. Eikä mulle kyl kerrota siitä sen tilastakaa mitää. Jos saan tietää, niin kuulen ku äiti puhuu iskälle. En tajua mitä tää pimitys on. Eihän mua toki yhtään kiinnosta se että ainoa isovanhempi, joka on jopa elossa+tekemisis mein kanssa kiinnostaa, joutuu olee koko ajan sairaalassa eikä pysty oleen ilma kipulääkkeitä.

Nyt tuntuu etten enää ees viitti mennä kattomaan sitä ku oon ollu jo näin kauan menemättä, piti mennä jo sillon marraskuussa äiteen ja siskon kanssa, mutta ne vissiin päätti perua... eikä mulle ilmotettu siitäkää mitää. Ihanaa ko pittää lypsää toisesta tieto irti, jos haluaa tietääki, että mitä mein suvussa tapahtuu.

Ku sisko tuli viimeks raskaaks, niin mulle ei kerrottu siitäkään. Kuuntelin muitte juttuja ja päättelin niistä. 8) Mulle ei kerrottu siitäkää, ku serkku joutu hoitoon. Sain senki vaa päätellä. Ja ties mitä kaikkee en tiiä, en ehkä tuu koskaan tietää. Jee.
Tue, Feb 21 2012 01:50pm EET 19
Fogo
Fogo
581 Viestit
Munki mummolla on syöpä ja mullekaan ei kerrota juuri mitään sen tilasta. Enkä viitti ruveta hirveesti utelemaankaan. Nyt vaan pitää koittaa jaksaa lähtee porukoiden mukaan aina ku ne lähtee mummolassa käymään. Mua niin harmittaa, ku isän vanhemmat kuoli jo kun olin vasta pieni, enkä muista niistä paljo mitään. En oikeestaan tuntenu niitä, mutta silti aina tulee hirmu surullinen olo, ku aattelen niitä. Jo se on surullista, että muistan vaan sen, että ne oli kivat mummo ja ukki. Ja sen, että niillä oli vanhentuneita mehujäitä pakkasessa ja mä söin niitä ihan innoissani. Ja joskus leivottiin niillä sellasia lisää vain vesi -sitruunamuffinseja. voi eei, miks mua itkettää......... :|

Plaa. Hiton mummot ja ukit. Nyt unohin kokonaan mitä mun piti alun perin tänne höpöttää. Meen ettii nenäliinoja jostaki.
Tue, Feb 21 2012 03:48pm EET 20
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Jeee, jollaki on sama tilanne ku mulla tän mummo-asian suhteen... tosi 'jee'... D: Minäki haluaisin lähtä mut sit pitäs olla aina kysymässä et mihin porukat on menossa ku ei mul kerrota tosiaa sitäkää jos ne on menos sitä kattoon. En tajua et miks. Joo, yleensä en tasan jaksa lähtee sukulaisii kattoo mut kai nyt sillo jos yks niistä makkaa sairaalassa! D: Ja mua niin harmittaa ton mummoni puolesta ku me kaik tiietää varsin hyvin et sitä vituttaa ja raskaasti jos se joutuu olee yksi ja vaa makaa.

Se aina jauhaa (etenki ruokapöydässä<3) siitä kui se nuorena vaa lato paskaa ja ties mitä. : D Tottunu juokseen ja tekeen siis. Mummon reiskat+lohi<3 ja sen ällön näköset ruskeet sokeripalat : D ja sen 'mikä sustaki tullee, pakana perkele!'-jutut kun se muistaa, etten oo käyny riparia ja kun sanon, etten tuu käymäänkää ja ku se aina hämmentyy suuresti eikä tiiä mitä pitää tehä ku automaattisesti laitan sen kännykän näppäinlukkoon : D

Mulla on vaan mummot elossa. Tosin, tuntuu että iha sama olisko toinen elossa vai ei kun sei koskaan ota yhteyttä. Se ei koskaan tuu ku kututaan se, ei mun siskojen YO-juhliin tullu, ei mun siskon hähin tullu, ei tullu kertaakaan, kun oli ton siskon kolmen kersan nimeäjäiset... se siis ei tuu mihinkään. En todellakaa usko, että se tulee munkaa YO-juhliin. Joka ei kyl haittaa, koska en ees tunne sitä. Näin sen viimeks ku olin yläasteella enkä edes muista kunnolla et milt se näyttää. Ja iskän suku on just tollanen muutenki. Ei tiietä niist mitää, ko ei toi iskä koskaa puhu niist ja suurinta osaa ei olla nähtykää. Ja sit mietin et miks ite en koskaan pidä yhteyttä tärkeisiin ihmisiin/kerro mitää... sukuvika! JEE! : D

Äitin iskä kuoli syöpään ku olin 6v. Ja koska olin sillon mein suvusta nuorin (ja söpöin) nii istuin aina sen sylissä ja sit se opetti mua tekeen sitä ääntä... you know ku oot autossa ja sit käyttää vilkkua, se ääni? (Se Kuzcon ääni? Se Kuzcon tappamiseen tarkoitettu ääni? Se ääni? Kyllä, SE ääni!) : D Muuta en siit paljo muistakkaa. D:

Wed, Feb 22 2012 11:46pm EET 21
Fogo
Fogo
581 Viestit
Mun ukki on superukki. Se on kuuro, mutta sen kanssa voi silti keskustella ihan normaalisti, koska se osaa lukea huulilta niin hyvin. Tai no, normaali oli ehkä vähän liiottelua, koska se ymmärtää vaan savon murretta ja se ei oo normaalin lähelläkään. :D Ja sitte se hiihtää joka talvi satoja kilometrejä, vaikka onki jo yli 80-vuotias.

Mä en tykkää mun kummeista, koska mun rippikoulun jälkeen ne unohti mut kokonaan. 18-vuotissynttäreinäkään ei kuulunu ees onnitteluja tai mitään. Yhtään rahaa tai lahjoja ei oo herunu, vaikka yli 15-vuotiaana niitä just tartteis. :< Porukoille oli jouluna tullu niiltä kortti, jossa oli mullekin joku toivotus. Siinä kaikki. Onneks toiset kummit muistaa mua yhä ja jouluna sain jo toisen Niiskuneiti-pyyhkeeni. :------)

Mun ruokavalio.... ei ole sen normaalimpi kuin savon murrekaan. Okei, pelkillä karkeilla ja kahvilla eläminen ei oo ehkä ihan terveellisintä pidemmän päälle, joten oon oon alkanu syömään lisäks paahdettua sipulirouhetta. Paljaaltaan. Eeeei kysyttävää.
Thu, Feb 23 2012 05:12pm EET 22
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Olisi se ehkä ihan hyödyllistä, jos olis kummi/kummeja... mulla kun ei noita tokikaa oo ikää ollu. :d Olis se niin kivaa, jos olis joku, joka aina lahjais synttäreinä ja muulloin... joku rikas mummo olis ihan jeesh. Melkee kaikki mun kaverit sai sukulaisilta ties kuin paljo rahaa ku ne täytti 18... ite en saanu ees vanhemmilta mitää, saatikka sitten muilta :'D

Itekin oon joskus mussuttanu paljaaltaan paahdettuja sipulirouheita! Joo, huomasin, ettei se vaan ollu sama asia ku French dogissa noi paahdetut sipulirouheet... :c ja että nyt haluan sipulirenkaita raah! (...kirjotin eka 'ripulirenkaita'...hups :,D)

Kävin pelaamas taas sulkkista tnä. Veikkailtiin, että ne pari jätkää jotka kans pelas siin, nauro meille... tai siis lähinnä sille, että meikä laulaa, hyppii, tanssii, huutaa, pyörii, liitelee, juoksee............. ADHD-lapsi on ADHD-lapsi. Olihan se silleen välillä aika karua tajuta että jäätävä hiljaisuus siellä hallissa ja meikä yhtäkkiä huutaa aika kovaan ääneen: "VOI HÄPEÄÄ, VOI HIRVEÄÄ!" (Hakuna Matata 8)) mut oh well, jos joku saa hupia siitä ku pelleilen, niin... mikäs siinä. Elämäni tarkoitus on saada kanssaeläjät nauramaan... Ja se on vaan sivuseikka, että nauraako ne mun jutuille vai mulle... :'p
Thu, Feb 23 2012 09:38pm EET 23
Fogo
Fogo
581 Viestit
Ripulirenkaat vois olla kyllä aikamoista herkkua. :'''D

Mä en oo taaskaan tänään saanu mitään aikaiseksi. Aamulla nukuin taas 3 tuntia pidempään ku ois pitäny ja sillonki olin ihan sekasin ja tokkurassa, vaikka en oo mitään päätä sekottavia aineita nauttinu viime päivinä. Ellei sitten se sipulirouhe pistäny mun päätä sekasin.... Mä oikeesti hourin ja törmäilin kaikkialla tavallista enemmän, enkä oikein mitään tajunnu mistään. Meinasin lähtee yöpaita päällä hakee lehtee laatikosta, mutta onneks tajusin ajoissa mitä olin tekemässä. Ois kyylääjäpappa saanu taas valittamisen aihetta.
Sitten hetken datauksen jälkeen aloin jo hieman saada selkeitä ajatuksia, mutta kun olin datauksen hurmaan päässyt, niin sille tielle sitten jäin. :| Vein kyllä tossa äsken porukoille kaks muovikassillista kirpparitavaroita. Ei kyllä silti tunnu yhtään vähemmältä tämä tavaroiden määrä täällä. Miks en osaa luopua tavaroistani. Krääh. x__x

Saatan muuten menettää yöuneni noiden Bram Stokerin novellien takia. Pakko silti lukea lisää! :D
Thu, Feb 23 2012 10:08pm EET 24
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Ripulirenkaat - maistuis varmaan sullekki... or not...

Mua väsyttää taas ihan hulluna. Luojan kiitos pitäny tällä viikolla vaan maanantaina mennä kasiks, muutoin oonki heränny joka päivä 11.30... joka sekin on ollut aika tuskaa, kun oon kököttänyt hereillä, oottaen unta kolmeen-neljään asti tässä iha kivasti. D:
Mut se vaan että koko päivän koomaat ja oot niin väsyny et oksat pois... mutta ootappa ku meet sänkyyn, niin yhtäkkiä muutut ADHD-oravaksi...? Niin se on kyllä erittäin miellyttävää..... WHY oh why!

Mut ei se mitään, äiti osti pasteijoita ja otan niit huomenna evääks hissan preliin... ei meekää sinne tekee muuta ko syömään koska en oo lukenu ko yhen kirjan ahahahahhaahahahah seki joululomalla ahahahhahaha. Meinasin et vois lukee muistiinpanoja mutta koska koomattaa koko aja niin pirusti nii en jaksa muuta ko datailla ahahahhaah... hah.

Aaaaaaaaaaaa että tekis mieli tehä vohveleita mun laamatovereilleni... koska siitä on aikaaaaaa kun viimeks leivoin niille... ja koska yksi laama arvostaisi suuresti jos sitä lellittäis ja jos se ei olis aina se joka leipoo, nii joo... D: (ja koska minä nyt vaan olen läskilapsi ja tahon vohveleita) Ja ku meinataa muutenki pelata Trivialii täs joku päivä, niiin olishan tuo kiva mutustaa voffeleita samalla. Ja jos häviän, niin ehkä olen jopa mököttämättä, koska on vaikeaa syyä vohveleita ja mököttää. 8) Ja jos kuttuisin nuo meille, niin olis vihdoin pakkoki siivota. : DD Ehkä pitäsi tosiaan.
Sun, Feb 26 2012 06:40pm EET 25
Weirdo.
Weirdo.
831 Viestit
Queer As Folk herättää aika paljon ajatuksia mussa. Joo, muitakin kuin että: 'I wanna be a part of some gay community... that gay community :c' koska Brian... samaistun siihen välillä häiritsevän paljon. Häiritsevän paljon siksi, että tietääkseni en ole 30-vuotias homomies, joka panee kaikkia, kunhan ne on miehiä. :d
Mutta se, miten se kohtelee niitä, jotka välittää siitä... ahahahah, I can see myself doing the same hetko miks kirjotan enkkuu koko aja...? Oh well.

Anygays. Ja Brianin ja Lindsayn suhe... mitähän mulla tulee mieleen? Ei toki yhtään mun ja BFFn suhe. Brian on kusipää 'no apologies, no regrets', jos se tekee jotain muitten hyväks, niin se kyllä jaksaa hokea että se teki itelleen palveluksen, ei muille. Etc. Ja mitä Lindsay tekee? Jos Brian yrittää tehä jotain oikeasti epäitsekästä, niin tuo: 'No way! I would lose all hope, all faith...' jos et olis se, mitä oot, itsekäs kusipää?

Ja näin tekee mun BFF myöskin. Sanoo, että oon mahtava just siks ku oon näin kusipää. Etten saa ikin koskaan muuttua.

Ja nyt en vaan osaa päättää, onko se huono asia vai hyvä. Toisaalta Lindsaylla on hyvä pointti. Jos Brian on itsekäs kusipää, niin sit on. Olis outoa ja ihan väärin, jos se yhtäkkiä olis joku fucking laupias samarialainen... ei se sopis sille yhtään. Se olis kuten kuka tahansa muu, tylsä hahmo jos se ei olis omahyväinen, itsekeskeinen itsekäs paska. Mutta toisaalta... Lindsay ei anna sille edes tilaisuutta olla mitään sen parempaa. Sille tulee siitä syyllinen olo, jos se ei käyttäydy aina ko kusipää.

Ääh. Tavallaan sitä on loukussa siinä yhessä piirteessä: kusipäisyydessään. Jos käyttäydyt kusipäisyydestä poikkeavasti, niin sitten kaikki tuijottaa sua silmät selällään ja on valmiita mittaan sulta kuumeen ja kaiken sen ihmettelyn ja läpänheiton seurauksena tulee ihan liian tietoseks itestään, siitä että nousee kauhea haloo, jos yrität kerranki tehä jotain hyvää.

Toisaalta oon miettiny kans sitä, että se ihminen, jonka ennen luin parhaaks kaveriks, yritti jatkuvasti muuttaa mua. Vähän niin ku Queer As Folkissaki on paljon näitä tyyppejä, jotka ei vaan ymmärrä, miks Brian kohtelee muita ko kasaa paskaa, eikä voi hyväksyä sitä. Ehkä mulle jäi jotenkin siitä päälle se, etten voi olla tarpeeks hyvä tällasena, että mun pitäis pyrkiä muuttaan itteäni ja en vaan voi uskoa, että tää nykyinen paras kaveri hyväksyy nää mun kaikki kauniit piirteet tällasina ja mielellään pamauttais mua paistinpannulla, jos menisin muuttamaan itteäni.

Hmmmn. Joo, tää oli mun keino paeta taas hetkeks velvollisuuksia. Mietinliikaauseinaina. Ja on vaan kivaa pohtia, miten ihmiset toimii, miks ne toimii niin... etenkin jos itteään, omia tekojaan ja motiiveja niille miettii... olenhan itsekeskeinen kakkiainen. : D Mutjoo, nostan hattua Queer As Folkin kirjottajille, mitä tulee Brianin hahmoon. Se on joku onnistunein hahmo ikinä. Ja joo... toiset ehkä vaan kattoo jotain sarjaa ja toteaa 'tää on iha jees sarja'... mutta mun on pakko analysoida kaikki hahmot läpikotaisin ja valvoa yöt niitä miettien ja peilata niitä oikeeseen elämään... :'dd

Ole hyvä, kirjaudu tai liity tähän verkostoon.
Click here to sign up.